Locatie

Leerlingen op onze school volgen onderwijs in Deventer. Leerlingen vinden op onze school een veilige basis voor hun ontwikkeling.

Het gebouw

Ons mooie gebouw staat midden in een woonwijk. Twee groepen krijgen les in een extra gebouw tegenover het hoofdgebouw. Het gebouw biedt alle faciliteiten die onze leerlingen nodig hebben.

De groepen

De Linde is ingedeeld in zeven groepen. Deze indeling maken we op basis van de leerroute en ondersteuningsbehoefte van de leerlingen. De groepen zijn niet genummerd, maar hebben namen. Deze namen hebben een directe verbinding met Deventer. Zo hebben wij groepen als Waag, Brink en Daventria. Zo voorkomen we dat leerlingen de ene groep als ‘hoger of lager’ ervaren dan een andere groep.

Leren op locatie

Al onze leerlingen lopen stage en leren ook buiten school. Bijvoorbeeld bij zorginstellingen zoals De Parabool en JP van den Bent stichting, of bij winkels, supermarkten, bouwbedrijven, woon- en zorgcentra, plantenkwekerijen, schoonmaakbedrijven en industriële bedrijven.

Lees meer op Praktijkervaring